High Profile Customers
Ik ben er lang te bescheiden in geweest, of te nuchter voor (of te trots?)… Maar ik weet natuurlijk goed waarom het belangrijk is om uit te dragen dat je ook met high profile customers werkt. En dat daar bij hoort: even op de foto gaan. Zoals met Lasse Schöne vorige week.
Leuk om elkaar eens ‘live’ te spreken. In zijn Italiaanse seizoen bij Genoa werkte ik met Lasse en zijn echtgenote aan hun Italiaans. Totdat corona alles op zijn kop zette, en vervolgens hun Italiaanse avontuur een andere wending nam. Extra leuk – en eerder nog ondenkbaar – dat hij na een kleine omzwerving vervolgens weer in ‘mijn’ stad terecht is gekomen, bij @N.E.C. En dus alsnog elkaar eens in het echt zien en spreken. Want belangrijker en leuker dan een foto-moment is: doen wat ik graag met élke klant doe.
Bij een kop koffie praten over Italië, en Italiaanse ervaringen uitwisselen.
Want in welke branche je ook werkzaam bent, high profile of niet: werken in/met Italië zorgt voor onvergetelijke ervaringen, kan confronterend zijn, en stelt je soms voor onverwachte problemen en uitdagingen.
En dáár help ik graag bij. High profile klant of niet…
Hoe kan ik jou, jouw medewerkers of jouw bedrijf helpen?